Maki Otel - Türkbükü Bodrum

Türkbükü ölmüş demiş miydim? Demiştim galiba. Bütün kokoş mekanlar kapalı.  Daha geçen sene adım atamazdık Türkbükü sahilinde. Sadece çay bahçelerinde müzik çalınıyor bir de nasıl olduğunu tam kavrayamadığımız Maki Otel'de. O da tekel olmanın avantajı ile çakmış da fiyatları çakmış. Arkadaşların teknesine geçerken canımız çekti bir gece sonrasında Maki Otel'e gittik. Aman ne pişmanlık. Yaş ortalamasını açıklıyorum 16. Yani polis gelse mekan kapanır o derece. Kendimi anne anne gibi hissettim bir ara gidip elim belimde sorasım geldi tüyü bitmemiş erkek çocuklarıyla daha gelişimini tamamlamamış kız çocuklarına "annenizin haberi var mı?" diye. Hepsinin bir elinde mojito bir elinde blackberry telefon. Yanımıza konuşlanmış bir sübyan grubu başka bir arkadaşlarının sevgilisi ile yatakta çekilmiş görüntülerini ağzımıza sokarcasına bir birlerine gösterince kız çocuğu sahibi arkadaşlarımıza gelenler geldi, sinirler bozuldu mekanın aurasını daha fazla kaldıramadık. Biz de yırtık gençlerdik ama onaltımızda anamızın dibinde otururduk inanamadık.
Yerli içkiler 15 TL, yabancı içkiler 30 TL. Bu arada belirtmeliyim içtiğim en iyi mojitoyu yapıyorlar.

0 yorum: