İş ile ilgili mesai saati harici yapılan lüzumsuz etkinlikler

Yaklaşık dokuz yıllık iş tecrübemi dört farklı firmada edindim. İlki hariç ki kıymetini bilememişim dediğim tek işverenimdir hepsinde Antalya Belek otellerinde şirket toplantılarına katıldım. Bunlarda çok ilginç tecrübelerim oldu ve hiç birisinden mutlu ayrıldığımı hatırlamam ki geçen hafta yırtmak için bir amuda kalkmadığım ama katılmak durumunda kaldığım etkinlik de listeye eklenebilir. Gerçi daha fenalarını gördüm ama bu da cıvıklık açısından oldukça başarılıydı.
Bir kere böyle etkinlikler her zaman dedikoduya müsaittir. Bir işverenim tatil dönüşü dedikoduları durdurmak için tam dört kişiyi işten atmak zorunda kalmıştı. Gerçi dedikodular alenen gerçekti kendisi bir departman müdürüyle işi pişirmişti ama kendi adı da işe karıştığı için önünü kesmek gerekirdi. Üstelik adı geçenler o kadar üst düzey müdürlerdi ki saha elemanlarının yediği naneler gümbürtüye gitmişti.

Bir başka etkinlikte tek içmeyen ben olduğum için ertesi günkü lansman toplantısına katılabilen tek marka müdürü olmuş ve toplantı öncesinde odalara serum servisi yapmıştım. Herkes içmem dese de içki su gibi akar bir saatten sonra herkesin kafası iyi olur ve günlerdir saklanan gizli her şey ortaya çıkar...Ve işte kral çıplaktır...İşte o yüzden içki içmemek, oturup kalkmana, yaptığın dansa yediğine içtiğine sohbet ettiğine, söylediklerine ve giydiklerine dikkat etmek gerekir...Ve aslında tehlikede herkes sarhoşken bir tek sen ayık kalınca başlar...Ayık ayık her türlü şeyi izlersin, çoğu insanın ayık kafayla yapmayacağı şeyleri yapıp nasıl maymun olduklarını görmen, ancak kimi zaman müdürün olan tiplere karşı saygını yitirmemek için hatırlamaman gereklidir.
İşte bu yüzden yine fena sıkıldım ben geçen hafta Adam&Eve oteldeki iki gece iki günde... Aslında istesem fena eğlenebilirdim kafam biraz iyi olsaydı ya da üniversite yıllarımda azmamış olsaydım;  sarhoş müdürlerimin showlarını, evli olduklarını unutup yaptıklarını, yere yapışıp karizmayı çizmemek için kimisinin yaptığı timsah dansını, çakırkeyif olanların bar masasının tepesinde yaptığı hareketleri izler güler geçerdim.

0 yorum: