Las Vegas - What happens in Vegas stays in Vegas!!

Orange'dan gelişimiz iki devasa outlet center'a girince ve üç aile aldıklarımızı yerleştirmekte uzun dakikalar kaybedince yaklaşık sekiz saat sürdü ama yol normalde dört saat felan sürüyor.
Vegas'a karanlıkta girdik ama şehirde güneş batmamış; sokaklar ışıl ışıl her yer cıvıl cıvıl...Sağlı sollu kocaman konsept otelleri geçe geçe ilerliyoruz. Newyork sağımızda, Paris solumuzda, MGM biraz ilerde arkasında Planet Hollywood, Aria sağda yeni yapılmış inanılmaz güzel, Cosmopolitan açılacakmış aralık ilk hafta, Ceasers ve böyle böyle devam ediyor. Ana cadde üzerinde en baba oteller var bu caddeyi doksan derece ile kesen ara sokaklarda daha ufak boyları.
İlk gece Venedik'e gittik; mimarisini öyle muhteşem yapmışlar ki İstinye Park'daki pazarın tavanının çakma olduğunu anında anlıyoruz; içeride o kadar uzun yapay kannallar var ki isteyen gondol ile de gezebiliyor, sokak lambalarından kaldırım taşlarına kadar gerçekten Venedik'teyiz. Akşam yemeğinden sonra kumarhaneye indik. İşte o gece oyun makinalarının önünde uyuyan kadın bendim.

Ertesi gün biraz geç kalktık bizimkiler Ceaser's da kahvaltıdalar. Biz de ünlü Vegas büfelerinden faydalanabilmek için kayıt yaptıracağız. Ancak otel de yangın alarmları çalıyor deli gibi...Test ediyolarmış. Bir yandan alarm çalıyor bir yandan bunun test olduğunu anlatan anonslar; bir yandan da karga bokunu yemeden millet kumar oynuyor...Sıraya girdik ağır aheste işlem yaptırıyoruz ehliyetimizin son kullanma tarihi olmadığı için biraz uzun sürüyor. Kadına bizde ehliyetin cikletten çıktığını ve bir kere aldın mı ömür boyu senin olduğunu anlatmaya çalışıyoruz. O sırada bir amca bağırıyor alarmlara atıfta bulunarak "muslims are coming run away"!

30usd bir kere ödüyünce 24 saat boyunca en büyük beş otelde bedava ve sınırsız açık büfe yiyebiliyorsunuz. Allahı var sıkı yedik kaldığımız iki gün boyunca... Belki Antalya otelleri kadar uçsuz bucaksız değildi büfe ama inanılmaz lezzetliydi; etinden karidesine ıstakozdan tatlısına her şey a kaliteydi...
Erkekler ilk günün sonu strip bara gittiler "bize hiç bir şey anlatmadığınız sürece izin veriyoruz" dedi eşleri. Benimkini ben teşvik ettim allahı var; gelip görmeden gitmesin diye...Kızlar da "underthunder" yapacaklardı ama malesef çarşambaları kapalıymış kısmet olmadı gidemediler...

Otel kumarhaneleri Atlantic City'den farklı değil, ama Atlantic City'de dört-beş büyük otel varken Vegas harbi büyük. Her yerde premium markalar otellerin içlerinde alışveriş merkezleri var. Oteller diğer otellerin de müşterileri tarafından gezilsin diye çeşitli etkinlikler düzenliyorlar. Kimisinde su şovu, kimisinde ateş şovu kimisinde dans şov var. Vegas çok büyük, çok düzenli, çok eğlenceli...