Almanya Vizesi Şaha Kalktı!

Birileri beni dürter mi ben mi salağım milletçe mi balık hafızalı olduk Almanya'ya vize kalkmamış mıydı? Hani manşet manşet haberlere taşınmıştı 10 Şubat 2011 de...Efendim ben kalkan vizeyi size anlatayım. Almanya ya vize kalkmış bildiğiniz yani tam bir yıl önce 22 maddelik evrak listesi kalkmış...Yerine ulan acaba "iltica mı ediyom da haberim mi yok?" dediğiniz yeni bir liste gelmiş ki tam 33 madde. Hem valla hem billa karı koca master tezim kadar evrak topladık. Ve heriflere helal olsun tek tek tüm evrakları hem de iki defa incelediler. İncelediler ve beş günlük seyahatimize tamı tamına 5 günlük vize verdiler...Ama büyük bir de incelik göstermişler zarif insanlar 5 güne multi giriş vermişler...Bir ara sırf keyfine girip girip çıksak her gün bu işi yapsak diye düşünmedik değil...
Tegel'e indik hemencik sıramız geldi pek tabi çok da turist gelen bir şehir değil burası...Sapsarı bir amca ısrarla her gelene dönüş biletini ve kredi kartını sordu. Bunu buraya yazıyorum çünkü enteresandır bir çok yerde kredi kartı geçmiyor yani nakti paranız yoksa aç kalırsınız söylemesi...

0 yorum: