Zamane Kahvesi

Kendisi bir PELİT alt markasıdır. Ancak baba değil kızları Oya Hanım tarafından yönetilir. Kurulurken "keyifli sohbetler için en iyi mekan olma" misyonu ile yola çıkılmış özellikle Bağdat Caddesi'nde sevimli bir bahçe içindeki şubesi ile amaca ulaşmıştır. Nişantaşı şubesi bana yer itibariyle ziyadesi ile trafik içi ve amacından uzak gelmişti itiraf etmeliyim Cadde şubesi çok keyifli hafta sonlarına ve hatta üst katında doğum günlerine ev sahipliği yapabilir. Üstelik kalabalık grup ya da çocuklarınız ile gidip tabu, trival pursuit, scrable gibi oyunları oynayarak keyfinize keyif de katabilirsiniz. 
Mekanda mobilyalar beyaz kullanılmış bu modern bir hava katıyor. Mönüde de oldukça değişik önermeler var. Şefleri sadece bu markada mevcut orjinal lezzetler yaratma konusunda iddialı. Ben ekler ve pasta karışımı ekpa ile cezve içinde yapılmış ve cevze içinde ikram edilen Türk kahveli sıcak kekini çok beğendim ama özellikle ikinciye bayıldım. Kekin ilk bakışta sert gibi duran yüzeyini bıçakla kesince bir kahve volkanı patlıyor. Yanındaki sade dondurma ile müthiş uyumlu olan bu özel lezzeti yapmak için cezve bir kaç deneme sonrası özel olarak imal ettirilmiş. Fiyatlar ortalamanın üstü ama değer lezzetler için koymayacağını düşünüyorum. Not: Caddedeki mekanda 4-5 araçlık müşteri otoparkı da var!

0 yorum: