Macaron- Yok böyle bir şey

İşte en basit tanımıyla bizim klasik bezelerin badem unu ile yapılmış ama lezzet konusunda yüze falan katlayan renkli, minik pahalı cookieler. Detayları zaten internette mevcut buradan nasıl yapacağınıza bakabilirsiniz. Binlerce sitede hep aynı tarif verilmiş olsa da tüketmiş ve hastası olmuş birisi olarak tavsiyem kıyın be paracıklarınıza kardeşim sizin bu lezzeti tutturmanız çok çok zor… Bu kadar da iddialıyım neden mi?
Ben Laduree’den vazgeçmeyenlerdenim. İsterseniz züppelik diyin ama en iyisi o dediler, hatta dünyada en iyilerden dediler ben de avuç içi kadar şeyin tanesine 3.5 TL verip alıyorum valla….. Zaten emin olun diğer markalarda ne çeşit bulabiliyorsunuz ne de aynı lezzeti






Geçenlerde PELİT’de denedim pek güveniyorlar kendilerine. Hatta sohbet ortamında uzun uzun tekniklerini konuştuk. Macarona parmak ucu ile bastırınca hafifçe yumuşaklığını hissedeceksiniz. Hafifçe içe çökecek, tıpkı taze acıbadem kurabiyesinde olduğu gibi. Ağzınıza atınca çiğnemeden eriyecek kurabiye tarafı. Ve o kreması öyle dilinizin ucuna dokununca yumuşacık eriyiverecek ve siz anlamayacaksınız ne oldu da aşık oldunuz. Pelit macaronları sert geldi bana ve daha fenası esas önemli olanı o müthiş kremayı kesinlikle tutturamamış olmalarıydı. Dedim ya sohbet ortamında ikramları tattım bu yüzden fiyatını bilmiyorum ama daha makulü de olsa bence adres belli… Bu miniklerden benim favorim zencefilli olanı onu da zaten sadece Laduree’de gördüm.


0 yorum: