Le Pain Quaditien - Adı gibi...

Le Pain Quaditien bana adının anlamı gibi bir şey ifade etmedi... Acaip verimsiz mönünün hangi ülke mutfağının özelliklerini taşıdığını anlamadık. Kanyon'da her yer tıka basa doluyken neden buranın boş olduğunu anlayabiliyorsunuz.
Mönüden karnınız açken bile kolay kolay şööyle ağzınıza göre bir şey bulmanız da kolay değil. Anladığım özellikle kahvaltı ve organik ekmekler konusunda iddialı oldukları. Ancak belirtmeliyim ki 12 TL bir menemene veresim de gelmeyeceğinden sanırım kahvaltıyı da daha güzel alternatifler ile geçiştirebilirim.
Mönüde bol miktarda salata ve makarna çeşitlemeleri var. Salata porsiyonları doyurucu da gelse ben ota da 20 TL vermeyi ziyadesiyle gereksiz buluyorum. Domates çorbası içtim vasat olduğunu söylemeliyim. Arkadaşımla bir salatayı paylaştık. Onda da farklı bir lezzet yoktu, salata nihayetinde evde de hellimleri kızartıp kendim de rahatlıkla yapabilirim. Ben dışarda yemek yiyeceksem evde zahmetinden dolayı uğraşamayacağım ya da teknik olarak yapamayacağım şeyleri tüketmeyi seviyorum. Bu yüzden burası sanırım benim tipim değil.
Ekmeklerinin ise güzel olduğunu söylemeliyim. Belki de yolunuz düşerse ekmek türevlerini tüketmeyi seviyorsanız ve paracıklarınız da çok önemli değilse eve giderken ekmeklerinden alabilirsiniz.

0 yorum: