Manolya Pastanesi - Profiterol

Ben itiraf edeyim İstanbul'da iyi profiterol yemedim. Ankara'da eskiden Serender ve Angora muhteşem profiterol yapardı bol kremalı ve bol fıstıklı...İstanbul'a ilk geldiğimde İnci'ye götürdüler ne yalan söyleyim ben İnci'den de memnun kalmamıştım.
Bugün arkadaşlar Manolya Pastanesi'nden getirdiler iki koca paket. Onların yıllardır favorisiymiş. Biz de çok beğendik. Gerçi benim porsiyonuma fıstık düşmemişti ama son derece hafifti; biraz da extra sosu olsaydı on numara olurdu.
İnci pastanesi de kapanacakmış diye duydum bugün. Yeni bir yere taşırlar mı bilmiyorum. Hafif tuvalet kokan pastane artık o tarihi yerinde olmayacak. Taksim sevdalıları duymuştur eminim ama İnci'yi sevenlere duyurulur kapanmadan son bir kez gitmekte fayda var kanımca.
Manolya'da profiterolün kilosu 40 TL; İstanbul'da sekiz tane şubesi var. Özel pastalar da yapıyorlarmış ama en iddialı oldukları profiterol.

http://www.manolya.com.tr/contact.html

0 yorum: