Kirlenmek Güzeldir!!!

Geçen hafta koc'a gömleğinde kocaman mürekkep lekeleriyle geldi. Götürdük DRYMEN'e çıkaramayız dediler yolladılar. Sonra ben ipek bir elbiseme içki döktüm götürdüm DRYMEN'e çıkaramayız dediler onu da yolladılar. Dün akşam da annemin evlenirken hediye verdiği antika masa örtüsüne kremli ellerimden kayan ojeyi düşürdüm. Güzelim örtü kıpkırmızı leke oldu... Canım da sıkkındı zaten kocanın şaşkın bakışları arasında bütün geceyi ağlayarak geçirdim. Ağlarken de bir yandan ojeleri temizlemeye çalıştım. Büyük kısmı gitti ama hala belli olan lekeler için sabah DRYMEN'i aradım şaşırtmadılar beni ve "biz çıkartamayız" dediler. Bu da son nokta oldu hiç bir lekeyi çıkarmayı beceremeyen DRYMEN'e bir daha hiç bir şey götürmemeye karar verdim ve yeni bir yer buldum. Yarın tüm lekeli kıyafetlerimi götüreceğim ve deneyeceğim. Bakalım çare olabilecek mi?
Bunlar çıkar çıkmaz sorun değil aslında benimle mi yaşayacak?
Benim esas sıkıntım güneş lekelerimde.
Balayında ateşlenip antibiyotikle güneş altında saatlerce uyuyunca güneş lekelerine sahip oldum. Hani zaten çillenmeye müsaitti surat ama bütün çiller aynı yerde toplanınca leke kıvamını alıyorlarmış öğrendik. Sonra kurtulmak için aylardır suratımın çekmediği kalmadı ama ben bastırdıkça lekeler azıttı. Ne yapalım böylemiş dedim sonunda Micheal Jackson kıvamında bir son yaşamak istemediğim için korkudan birazdan da. İlk önce lazerle yaktırdım. Ama o ne fena bir şey ya bildiğiniz dayak yeniş gibi gezdim suratımda ameliyat maskesiyle tam on gün. Bana mısın demedi sanki arttı da iyi mi? İlk yazın sonunda bu sefer estetik merkezine değil cilt doktoruna gitmeye karar verdim. Tam 10 seans; amca %70 geçer demişti %20 bile geçmedi. Paracıklarım yandı anlayacağınız. Bilimum kremleri de aldım piyasada satılan bitkisel olanları kimyasal olanları ve de kozmetik olanları; onlar da bir işe yaramayınca bıraktım. Şimdilerde güneş lekeri için teyzemin verdiği koca karı ilacını uyguluyorum, ya aynaya baktıkça gözüm alıştı ya da sanki biraz işe yaradı. Jojoba yağı-buğday yağı ve mavi anemon çiçeği yağını karıştırıp akşamları yatarken lekelere sürüyorsunuz. Önceleri fena sivilce yapıyor malum çok yağlı bir bulamaç ama sonrasında sanki işe yaradı bilemiyorum. En azından kimyasal değil. Geçmezse de bu lekeler ile yaşamaya alışacağım artık  kimseye de lazeri felan tavsiye etmiyorum. Güneşten korunmatan başka bir çare de yok herkesin kulağına küpe olsun.

0 yorum: