Alimento - İstinye

Tarabya merkezde, Tarabya yokuşundan inince hemen sol tarafta 2 katlı bir bina. Yazları terası çok keyifli oluyordur tahminimce ben yazları önünden geçerken hep gelmeye niyetlenmiştim. Geçen hafta ancak gidebildik. Pazar akşamı 19:00 da mekan bomboştu belki de gündüz çok fazla müşterisi vardı bilemiyorum. Biz üst katta bizim grup tek başımıza takıldık. Meze değil salata, balık ve rakı üçlemesini tercih ettik. Peynir, patlıcan salatası geldi, tereyağında karides yiyemedik mesela kalmamıştı. Ben balıkçıda balık türevi hele de restoranda yenebilecek cinste bir balık yemeğinin olmamasına anlam veremiyorum. Ocak başında et olmaması gibi bir şey. Balık ile yaptık kapanışı. Kelle başı ne yersen max. 50 öderiz demişti sık sık gelen arkadaşlarımız aynen de öyle oldu ama bir sorun vardı biz doğru dürüst yemedik. İki gece önce yine SET Balık'a gittik. Pazartesi ve mekan hınca hınçtı. Mönüye bir sürü yeni lezzetler eklemişler mesela şarap soslu levrek yıkılıyor; yemelisiniz... Tıka basa yedik, tatlısı ayrı mezesi ayrı meyvesi ayrı ve adam başı 45 TL ödedik. Dönerken bir kere daha anladık ki SET Balık'ın bizim gönlümüzde yeri bu kadar özelken biz başka yerde balık yiyerek mutlu olamayız. Zaten karides servis edemeyince Alimento'ya da puanını vermiştik.

SET BALIK:
http://gezmecegormece.blogspot.com/2010/02/set-balk.html

2 yorum:

gSd dedi ki...

istinye merkez değilde tarabya merkez olduğunu düşünüyorum ben :D

Gezenti dedi ki...

Doğrudur düzeltiyorum :)