Milli Piyango - Sazan mevsimi de değil ama...

Bu yıl başı tövbeliydik milli piyango almaya. Sonra hadi bir tane alalım diye aslında ben bozdum kuralı ama benim koc'a sever para harcasın elini avcunu boşaltsın. Bir de sen çek felan derken baktık ki üç çeyrekliği kapmışız. Sonra ben bir gün Beşiktaş'tan aldım böylece etti dört çeyrek. Ne alakaysa eskiden de Kızılay'dan en kalabalık yerden alırdım. Çıkacaksa sana her yerden çıkar değil mi? Çıkacaksa bir taneye de çıkar değil mi?
Dört çeyrek fena para değil üstelik geçen sene çıkan iki amortiyi zahmet edip değiştirmemişken...
Yılbaşı geldi geçti iki gün sonra aydık biz; biletler vardı. Ben dört çeyreklik getirdim koc'a da gitti bir bilet getirdi. Yarım da değil hem de tam... Hani biz tövbeliydik ya bilet almaya bizimki sever en ağırını işlemeyi günahın gidip "tam" almış. Neden dört çeyrek değil de "tam" merak edip sorduk. Cevap kısa ve net "Carrefour'daki kız iyiydi"
!!!!
Şimdi kız ne açıdan iyiydi pek anlamadık. Ölçüleri mi, yüzü mü, gülüşü mü, satıcılığı mı?
Dedi ki "satıcılığı"
Nasıl satış yapıyordu? Gülerek mi, süzülerek mi sana tam bilet sattığına göre bir numarası olmalı...
Dedi ki: "Kız çok sevimliydi"
Uzun uzun kastırınca anlattı benimki. Zeki kızımızın elindeki son biletmiş; "alır mısınız?" demiş bizim ki de son bilet son şans gibi bir quantum yapıp bileti almış. Tam 32 tl net saymış kızın eline.
Kız mutlu benim ki mutlu ayrılmışlar oradan. Eminim aynı kız elindeki diğer tam biletleri de benim koc'a gibilere sonuncu diye satmıştır. Ve eminim ki elinde bir süre sonra gerçekten son bilet de kalmıştır.
Ah bu erkekler yok mu? Ya da yanlış soru mu sordum onlar ana kuzusu da "ah bu karı milleti yok mu?"

PS: Bizim biletlere sıfır TL vurdu. Ama birinin yüzünü güldürdük ya bu bize bir yıl yeter :)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

çıksaydı ama o vakit ne diyecektin acaba...
aman ne iyi olmuş, aman kız ne de sevimliymiş, dur bende yanaklarını sıkayım demeyecek miydin...