Kocayı mutfağa soktum!

Valla da billa da ben kocayı mutfağa sokmanın yolunu buldum. Garanti emeklilik hobimle mutluyum kluplerinin avantajlarından yararlanmak istiyordum epeydir. Rakı balık kursu buldum üstelik garanti emeklilik üyelerine yanında bir kişiyi de getirme hakkı ile 90 TL'lik kurs 30 TL olunca koc'anın iş arkadaşları ile kayıt olup 9 kişilik bir ekip gittik geçen cuma günü. Bunun için bir ay öncesinden rezervasyon yaptırmamız gerekti o ayrı. Bizimle beraber yeni evli genç bir çift daha vardı bize karışmak zorunda kaldılar biz yiyip içip bir de şefleri azdırınca onlara bu kur ne kadar faydalı oldu bilemiyorum ama biz fena eğlendik.

Kurs saat 19:00 da başlıyordu e tabi cuma trafiğinden dolayı 15 dakika sarktı. İşten aç geleceğimizi düşünüp rakılık mezelerimizi hazırlıyordu şeflerimiz biz vardığımızda. Rakıları koyup hafiften yemeğe başladık. Sonra ders başladı. Şeflerimiz çok şekerdi en çok koc'aları çalıştırmaya söz verdiler ve en çok da benimkini çalıştırdılar. Amma ve lakin inanılmaz bir şey oldu artık rakıdan mı ortamdan mı ne bilemiyorum koca bu işten acaip zevk aldı. Taktı şapkayı giydi önlüğü en zor işleri yaptı. Önce SUDAK CEVİCE için çiğ çiğ hüpleteceğimiz balığı ince ince filotoladı (yani işte olduğu kadar), haydariyi hazırladı...Sonra kalamarları kesip geçti ocağın başına ve onları kızarttı. Biz hamsi kuşlarını yaparken kendisi 10 kişilik salata hazırladı. Karidesler pişerken bize rakı servisi yapıyordu...Üstelik ağzına sürmediği dereotunu her yemeğin içine kendi elleriyle kattı...
Yemeklerimizi pişirdikten sonra afiyetle yedik. Tek eksik tatlıydı onu da yakındaki Kahve Dünyası'da bol miktarda çikolata götürerek telafi ettik.
Geceyi böyle bitirdik özüyle çocuklar gibi şendik bir de çakırkeyif ve tok!!!

Pişirdiklerimiz:
Hamsi kuşlu roka salatası
Mısır unlu kalamar tava
Tatlı ekşi soslu karides
Haydari
Sudak Cevice

0 yorum: