Adana Yüzevler - Maslak vs. Etiler

Maslak: Açılalı henüz bir yıl olmuş. Biz dört kişilik minik bir grup akşam yemeğine gittik. Sahibi ile de tanıştık son derece sıcakkanlı birisi, tipik Anadolu insanı işte...Sigara içerken ayaküstü muhabbet ettik. Etilerdeki restorandan en çok Maslak'a express servis istenince gişimci ruhumuz devreye girmiş.
Bundan 3-5 yıl önce ben de orada bir mini restoran açsam mı acaba diye etrafı araştırıken farketmiştim eski depoya benzer binaları ama meslek sahibi olmak ticari zekaya sahip olmak bu demen sanırım. Bizim Adanalı 6 dükkanı birden 20 yıllık kiralamış bunları birleştirip güzel bir bahçe yapmış. 2,5 katlı bir mekan. Öğlen yemeklerinde 300 kişi ağırlıyorlarmış akşamları daha boş. Alt katında sigara içmeye müsait düzenek var. Ben ambiyansı pek beğenmedim. Zayıf geldi bana. Mezeler fena değildi. Et şiş muntazamdı ancak ciğer şişi kuru buldum. Ara sıcaklar standart kebapçılardaki ile aynı, bardakaltı lahmacun, kaşarlı mini pideler ve içli köfte fena değildi. Sanırım ben bu saydıklarım ile aşırı doyduğumdan Etiler'deki restoranda yediğim ADANA'nın lezzetini burada bulamadım. Tuzlu geldi bana...Ama masadaki diğer 3 kişi aynı fikri paylaşmadı hemen belirtmeliyim. Tatlılar dört dörtlükte hakkını vermeliyim. Kadayıf, irmik ve dondurma yenildi üstüne kivi likörü ile beraber türk kahvelerimizi de büyük keyifle içtik. Kişi başa 70 TL ödendi. Ortalama bir fiyat olduğunu düşünenler olsa da ben biraz pahalı buldum. Sanki o kadar içip yemedik gibi geldi.
Yer: Maslak Doğuş Power karşısı

Ben şahsen Etiler'in lezzetini daha çok beğendim.

HAMDİ/ EMİNÖNÜ:
http://www.gezmecegormece.blogspot.com/2010/02/hamdi-eminonu.html

0 yorum: