Araba satarken kızlık soyadı başa bela

Arabamı sattım bugün. O kadar uzun bir süreç oldu ki Amerika'dan gelip de memlekete saydıran hiç bir arkadaşıma söylenmemeye yemin ettim bugün.

13:30 da koc'a ile buluştuk
14:00'da alıcı ile buluştuk.
14:20'de noterdeyiz. Sıra hemen geldi. Teyze bir iki soru sordu derken patlattı bombayı e benim nüfus cüzdanı ile ruhsat bilgileri tutmuyormuş. Nasıl oluyor söyleyim evlendim ben ya mars'tan Türkiye'ye geçiş yaptım ben ben değilim artık yeni bir insan olduğum için sistem beni tanımıyormuş.
E ne yapacağız dedik. Dediler trafik şubeye git yeniden kayıt yapılsın.
14:50 Trafik şubedeyiz. Tam anlatacağız meramımızı sıraya girdik önümüzdeki karı koca da aynı dertten müzdaripmiş danış-ma-dan öğrendik. İki dakikada sisteme kayıt yapılıyor ve tamam arabanızı artık satabilirsiniz.
15:10 tekrar aynı noterdeyiz bu sefer sıra var. Aynı teyze geldi; yeniden aynı soruları sordu sonra ikinci bombayı patlattı aracın borcu varmış. E biz gelirler dairesinden baktık borç morç yok diyoruz gidin dedi vergi dairesiden borç yoktur kağıdı getirin.
15:40 vergi dairesindeyiz. Bana 9 ay önce ceza gelmiş güya valla da billa da ben görmedim. Nerede, ne zaman, neden ceza yedim bilmiyorum. Makbuz nerde Allah bilir! Üstünden 6 ay geçmiş bir de faiz yemişiz iyi mi? Sıtkımız pek sıyrıldığı için tebelleş olmadan ödedik cezayı. Bu arada saat 15:30 da memur arkadaşlar paydos ettiği için kendilerine biraz da yalvarmamız gerekti.
16:00 yeniden noterdeyiz.
16:45 şükür işlemler bitti. Araba gitti...
Yolda alıcı amca dediki  "buna da şükür eskiden ...." eskideni dinlemek istemedim ben valla eskidenmiş...

0 yorum: