MODA YÖNETİMİ

1 Şubat itibariyle Istanbul Moda Akademisinde (IMA) Moda Yöneticiliği programına başladım. Tamamen tesadüfen gelişti bir anda hiç beklemediğim bir anda karşıma çıkıverdi ben de var bu işte bir hayır var deyip bayıldım parayı. 144 saat eğitileceğim Ağustosun son haftasına kadar. Aslında moda ile hiç ilgim yok ama bana katma değer yaratacağına inandım bir şekilde...

Kurs Nişantaşı'nda. İlk gün tanışma faslıyla başladı. Ben en yaşlılarıyım genelde yeni işe girmişler; genelde sektörden geliyorlar. Bazılarını şirketleri göndermiş bazıları yönetim becerilerini geliştirmeye gelmiş. Hocalardan biri ile hem şirketdaş hem okuldaş çıktık bu da yaşlı olmanın avantajı heralde.

Acaip keyif aldım üç saat süren ilk dersten. Moda tarihi ile başladı eğitim. Moda öyle bir kavram ki dergilerden, mağazalardan, tasarımcılardan, ikoncanlardan fazlası... Moda ekonominin, teknolojinin, sosyal hayatın hem yansıması hem temeli...İnsanın doğasından, ruh halinden, boykotlardan, savaşlardan, kadınlardan, teknolojiden, ekonomiden akla gelecek her şeyden hem etkilenmiş hem de etkilemiş.

Şimdi kafamdan geçen derste öğrendiklerimi yavaş yavaş buradan paylaşmak. İlerde belki yeni bir blog da yapabilirim bilemiyorum şu anda öğrenmekten çok haz aldım bana içinde bulunmuş olduğum ruh halinde acaip iyi geldi. Yeniden canlandım sanki; çok uzun zamandır ilk defa kendim sadece kendim için bir şey yapıyorum. Ben istedim...

0 yorum: