Ramsey'in müdavimi olduk - MECBURİYETTEN

Aslında amborgolu markalarımızdandır kendi. Bir eşeklik edip de "ön yargılı" olmayalım dedik. Geçen sene indirimden bir ceket aldık. Allah'ı var iyiydi ceket, İtalyan kesim şık bir şey. Pek sevdi koc'a her pantolonla da güzel güzel kullandı iki üç ay. İlk kurutemizleme sonrası vatkalardan saldı ceket kendini aldık götürdük aldığımız İstinye Park mağazasına kayıt mayıt aldılar götürdüler incelemeye bir ay sonra üretim hatası ama para iadesi yapamayız dediler; zorla bir ürün daha seçeceksiniz dediler. Geldik gittik zorla üç ay sonra yeni sezondan bir takım elbise aldık üzerine de cekete verdiğimiz para kadar ekleyerek. İyi hoştu bu takım da. İkinci giyimden sonra aynı ilk ceket gibi salmaya başladı bu takımın ceketi de. Aldık götürdük bir ay sonra aradılar dediler ki üretim hatası. Şaşırmadık!!!  Biz de tüketici kanununu belleyip gittik yine aynı mağazaya. Aynı ceket var, kalite, kesim düğmelere kadar aynı takım hem de aynı rengi bulduk alıp gideceğiz. Dediler hoooop yok öyle üstüne farkını vereceksiniz. Tabi şikayetçi olduk ürün aynı ürün senin hatan benden neden para istiyorsun diye. Dediler ki ürün aynı ama barkodu başka... Dediler ki zorla yeni bir şey alın ya da üstüne para verip bu takımın aynısını alın götürün. Koc'a sakin ben duramadım daldım mağaza müdürüne sonuç nafile müşteri ilişkilerinin telefonunu aldık kel kel çıktık mağazadan. Aslında tüketici kanununda eğer tüketici ayıplı ürün yerine başka ürün beğenemezse para iadesi verilmesi yazar amma şirket prosedürü gereği vermiyorlarmış. Anlayacağınız müdavimi olduk RAMSEY'in ama mecburiyetten. İki defa ürün aldık ikisi de ayıplı çıktı performans %100...
E hal böyle olunca ben de paylaşayım istedim herkesle ne de olsa pozitif bir feedback ortalama yedi kişiye gidiyorken, negatif bir feedback ortalama yirmibir kişiye gidiyor.
Artık istemeye istemeye bir daha alışveriş yapmam hiç bir mağazadan napayım ben de dar kafalı ön yargılı kadının biriyim ve öyle kalmaya niyetliyim!!!!

0 yorum: