GBK - Kanyon

"SIRADAN ŞEYLER SIRADIŞI OLDUĞUNDA GURME OLUR" sloganıyla yola çıkan "Gourmet Burger Kitchen" Kanyon'dan sonra Nişantaşın'da ikini şubesini açmış.
Türkiye'ye ilk geldiğinde gazetede kendi hamburgerini kendin yap diye okumuş ve heveslenmiştim. Bir kaç kez gitme fırsatım da oldu. Gerçi hiçbirisinde kendi hamburgerimi yapmadım ama yediklerim fena değildi.
GBK'da hamburger iki boyut; ben canı yürekten büyük boy yenmesini öneriyorum küçüğü kesmiyor çünkü.
Ayrıca mönüye kanıp tavuklu ve sebzeli alternatiflerine girişmeyin hayal kırıklığına uğrayabilirsiniz. Nihayetinde hamburger bu, ne kadar gurme olurlarsa olsunlar hamburger etsiz bir şeye benzemiyor.
Önerim 17 TL civarında olan -avakado bacon dana burger- yemeniz. Birkaç başarısız tercihimiz sonucunda biz doğru yolu bulduk.

Tabakta kocaman bir hamburger geliyor. Patates kızartması, yeşillik için ayrıca sipariş vereceksiniz. Bu kocaman hamburgeri başarıyla dökmeden yiyene indirim var desem de inanmayın! Ama bilin ki yemesi pek de kolay değil zira et ve de ekmekler o kadar kocaman ki bunlar da birbirine upuzun bir çubukla birleştirilmiş. Tabağın yanına bir kese kağıdı bırakıyorlar bunun amacını biz sonradan öğrendik hemen söyleyim bu hamburgeri içine sokup sarmalamanız için! İsterseniz ikiye kestirerek işi garantiye de alabilirsiniz.
Yemeden tercih yapmak doğru olmaz ama eti ateşte pişiren Burger King benim damak zevkime daha çok hitap ediyor!

0 yorum: