İkoncan Cafe - Yıldız

Öğlenleri çay içmeye gittiğimiz küçücük dükkanın bugün ismini farkettim. İkoncan Cafe adını okuyunca büyük bir tezat ile karşılaştım. Bu isim mekanın tamamen aksi.. Mekan hiç de kokoş ya da otantik ya da büyük ve hatta arzu hissi uyandıracak bir yer değil. Epi topu on metrekarelik bir büfe.
Hesabı öderken insertleri gözüme takıldı. Mönüden bazı yemek adlarını ve içeriklerini paylaşmak istiyorum. Bu işletmenin sahibini de yaratıcılığından dolayı kutluyorum...

Melisa ( Beyaz Peynir, Kekik, Zeytin, Domates) sanırım Melisa Mızraklı'ya ithaf edilmiş.
Etel -Etel'e dikkat (Kavurma, Kaşar, Dil, Tavuk, Domates, Kekik, Pul Biber) Hem kaşarlı hem dilli hem de acılı bu bileşen sanırım Ethel Barel'e ithaf...
Selin ( Kaşar, Salam, Sosis, Sucuk, Garnitür) bu Selin kim bulamadım var mı bir fikri olan?
Verda ( Dil, Kaşar, Amerikan) tahminimce bu da Verda Penso!
İvana ( Salam ve Kaşarlı Tost) Ivana Sert tost oldu..
Deniz ( Kaşar, Yeşil Zeytin, Domates) Deniz Berdan olsa gerek...
Süreyya ( Muzlu, çikolatalı tost) her daim fırından yeni çıkmış dolaşan Süreyya, soyadını çıkaramadım çikolata olmuş..
Ve tabiki de Eda'sız olmaz. (Muzlu ballı, çikolatalı tost) karşınızda Eda Taşpınar.

Eh ne demeli malzemeleri ve isimleri tekrar okuyunca işletme sahibinin umarım başı yanmaz!

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Şamdan Plus sponsorlu olduğundan sıkıntı yaşanmayacaktır ;)