Klub Karaoke - Beyoğlu

Tanrım yıllardır bu geceyi bekliyormuşum...  İçimde patlamaya hazır bir volkan varmış da farkında değilmişim sanki... Futbol maçında ya da bir mitingde tarafınızı çekinmeden belli etmek için onbinlerle hiç durmadan bağırmaktan bile daha keyifli... İnanılmaz deşarj eden bir etkinlik gerçekten ihtiyacım varmış. Gerçi acaip bir başağrısı ile uyandım ama ruhum arındı hissedebiliyorum.
Karaoke de çok eğlendik.
Yirmi kişi gittik karaokeye mekanın tek kelimeyle en kıro grubu bizdik... Her grup farklı bir odada kendi sevdiği şarkıları seslendiriyordu ve tek Türkçe şarkı sesleri bizden yükseliyordu... Üstelik ortalama bir kıvam da yoktu şarklılarda sadece kızlar pek dertli olukları için genellikle arabesk ve sanat müziği ağırlıklı, erkekler ise daha özgürlükçü ve isyankar şarkılar seslendiriyordu... Arada pop da söyledik ama hiç bir pop şarkısı sonuna gelemedi...Bendeniz gerçek açılışı "batsın bu dünya" ile yaptığımızda içimizdeki isyankar ruh ayyuka çıkıyordu ve bundan sonra hiç durmadan en dublelik şarkılar ile geçti koca üç saat hiç farkına varmadan.
Şarkıcılık zor zanaatmış vallahi... Öncelikle Sibel Can'ın eteklerini neden çekiştirdiğini anladım. Bende de ses yetmiyor; bir yerden destek almak için sürekli şortumun paçalarını çekiştirdim... Mikrofonu da yemeden şarkı söylemek gerekli; nasıl mikrofon tutacağımızı öğrenmek de vakit aldı...

En çok çalınan şarkıcılar: Orhan Gencebay, Edip Akbayram, Ahmet Kaya ve İbrahim Tatlıses
En çok katılım alan şarkı: "arkadaşım eşek" ve "batsın bu dünya"
Elinden mikrofon düşmeyen: Bendeniz ve öğretim görevlisi bir arkadaşımız
Eline mikrofon almayan: Hasta olduğunu iddia eden inşaat mühendisi bayan arkadaşımız
Gecenin öğretisi: Asla kasma zaten bu işi kimse beceremiyor eğlenmene bak!
Gecenin içkisi: Bira
Gecenin tek yabancı şarkısı: Valla adını  hatırlamıyorum; Brezilya'dan ithal konuk şarkıcımız söyledi...
Altın günlerinden 8. cisi Klub Karaoke'de yapıldı. Korkunç eğlendim ama mekan bu kadar parlak değildi!
Ses izolasyonu çok kötü bu yüzden yan odalardan acaip gürültü geliyor. Sahne yok, mobilyalar beş para etmez, en fenası şarkıların çoğu oradan buradan toplama olduğu için ses kalitesinde de bir standart yok ve mikrofon sayısı az. Şarkı listesi zayıf, listedeki şarkılar çok eski, bir çoğunun adları yanlış yazılmış olduğu için hiç beklenmedik bir şarkıyı söylemek zorunda kalabiliyorsunuz.
Tüm bunlara rağmen 3-4 hafta öncesinden rezervasyon yaptırmanız gerekli. Önden kapora yatıyor, içeri girerken 30 TL kişi başı ödüyorsunuz. Kredi kartı geçiyor. 30 TL'ye 3 saat sınırsız eğlence + bir tane de içki alabiliyorsunuz. Eğer açsanız suschi veya pizza siparişi verebiliyorsunuz yiyecek dışardan geliyor. İlk içkiden sonrası paralı. Yerli bira 8 ithal bira 10 TL. Kaporanızı da çıkışta geri alıyorsunuz.
Van-tu-tri-foro leydis and centılmını ar yu redy

1 yorum:

Adsız dedi ki...

selam ben elinden mikrofon düşeyen öğretim görevlisi :) bi daha olsa yine yaarım :D çok eğlendim çoookk... batsın bu dünyaaa bitsin bu rüyaaa ağlatıpta gülene yazıklar olsuuuuunn