Sarhoşluk

Benim içkiyle aram yoktur. En keyifli ortamlarda en fazla 2 kadeh... Ne olduğu önemli değil ama 2 den fazlası beni bozuyor. Zamanında rezilliklerim yok değil... Ama o ertesi günkü başağrısı, o ağızdaki iğrenç tat ve o mide acısından pek haz almıyorum bu sebeple ağzımla içmeyi ve nerede durmam gerektiğini biliyorum.
Hal böyle olunca içkili gecelerin zorunlu şoförü ben oluyorum. Bu vesile ile kullanmadığım araba modeli de her geçen gün azalıyor. Bir de ayık kaldığım için insan taşımak, yatırmak, soymak ve pisliklerini temizlemek görevi bana kalıyor. Bazen diyorum keşke içenlerden olsaydım da bu kokulara karışmasaydım.
Çok sarhoş görmüşlüğüm vardır. Benim nazarımda sarhoşlar 4'e ayrılır.

1- Sarhoş olup çenesine vuranlar: Bunları dinlemek ve zaptetmek zordur zira asla sahoş değillerdir. Bir dünya içseler de zaten onlar sarhoş olmazlar. Oysa ayaklarını bile kontrol edemezler. Vucut ayrı yere gider ayaklar ayrı bir yere. Yüksek sesle konuşurlar ve o an için utanmazlar tanıdık tanımadık kafalar her daim onları ayıplasın. Herkese sevgileri kabarır. Sarılmak ve kucaklamak isterler ama ellerinin de ayarı yoktur.

2- Sarhoş olup sızanlar: Bunlar aslında biraz daha az sizi yorarlar ilk başta. Bir bakarsınız bir köşede yatar pozisyona geçmişler. Ancak ilerleyen dakikalarda başa bela olacaklardır. Yattıkları yere istifra etme ihtimali yüksektir bu grubun. Çok gördüm kendi pisliğinde uyuyanları. Bunları yan yatırmak gerekir. Eğer sırt üstü yatırırsanız kendi pisliğinden boğulma ihtimalleri vardır. Yine de benim önerim bir sarhoşu yatırırken tek ayağını yere koymanızdır böylelikle dünya daha az döner. Baş dönmeyince mide bulantısı azalır.

3- Sarhoş olup direk olduğu yere istifra edenler: Eğer şanslıysanız insanoğlunun daha az göreceği köşeye koşacak vakitleri olur. Sokaktaysanız şanslısınız belediye temizler ama evdeyseniz başınız dertte demektir. Tuvalet deliğini tutturma ihtimalleri zayıftır. Bir keresinde bir arkadaşım tuvalete girmeyi başaramadan duvar kağıtlarının üstüne rahatlamıştı. Bu grup sonra pişman olur utanır çünkü istifra edince rahatlar. Genellikle ağlamaya ve durmadan özür dilemeye başlarlar. Hala sarhoş oldukları için seslerini kısmak imkansızdır. Bu durumda yapılacak en iyi şey onları duymazdan gelip temizlik çalışmalarına geç olmadan girişmektir.

4- Sarhoş olup soyunmaya çalışanlar: Vucut ısısı artıyor sanırım sarhoş olunca bu gruptakiler hava -5 derece de olsa yandıkları için üstündekileri sürekli çıkartmaya çalışırlar. Soyunup karlara yatanına şahit olmuşluğum da var!

Ankara'da gece çıkılacak mekan az olduğu için biz anası babası evde olmayanlara ekşirdik. Gençlik işte dibine vurulurdu içkinin. Gerçekten çok eğlenilirdi. Ve bazen eve gitmeye mecali olmayanlar geceyi burada geçirmek zorunda kalırdı. Ertesi gün yaşanan temizlik sahneleri de takdire şayan olurdu. Pijama bulamadığı için ev sahibinin annesinin taytını giyip -ulan bu ne rahat şeymiş - diye bale yapan erkekler de bize katılırdı. En pis kısmı tuvaletin temizlenmesi anıydı. Genellikle temizleme hortumla yapılırdı...

En son çok çok sarhoş olduğumda Antalya'da bir otel lobisindeydim. Ertesi gün yola çıkıldığında dördümüzün de kafası bir milyondu...

Yaşıyormuşuz be eskiden...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

içirmiyorsunki...

gSd dedi ki...

tayt giyip bale yapanlar :)
ne günlerdi