Nero vs. Gloria vs. Starbucks

Üniversitede Starbucks başarı hikayesini okuduğumdan beri sevdiğim bir markadır. Hatta o zamanlar en büyük hayalim Türkiye'ye getirmekti. Boyner amcanın bile alamadığını ben nasıl hangi parayla becerecekdiysem!!!
Gloria'yı sonradan tanıdım. Çoğunluğun aksine ben Gloria'yı daha çok seviyorum. Starbucks'ın daha lezzetli kahve yaptığına inananlar daha fazla çevremde. Fakat ambiyansından sanırım benim favorim Gloria. Bir de cheese cakelerini de daha çok beğeniyorum.
Şimdilerde hayatımıza bir de Nero girdi. Arada öğle yemeklerinde kaçıyoruz. Domates çorbasını ve New York sandiviçini pek tuttuk. Bir de pannatoneslerini seviyoruz. Az şekerli, az yağlı sanırım maya ile yapılan kolay kolay bayatlamayan çikolatalı ve meyveli formlarda satılan bir nevi kek. Pek Türk ağız tadına uygun değil tariften de anlaşılacağı gibi öyle acaip yoğun bir tat bırakmıyor ağızda ancak son derece hafif.

1 yorum:

Kumru Kermen dedi ki...

Dünyanın en iyi arabica çekirdekleri ile hazırladığımız kahvelerimizi, sizin isteğinize göre kişisselleştirerek, ev ve işyerinizden sonra en rahat hissedebileceğiniz, 3. adresiniz olarak görebileceğiniz bir ortamda sunmak için çalışıyoruz. Size de bu deneyimi yaşatmaktan mutluluk duyarız.

Kumru Kermen
Asistan Marka Müdürü - Müşteri İlişkileri
Starbucks Coffee Türkiye