Masa - İstinye Park

Şu pazarlama ne menem bir şey... İyi bir stratejiniz varsa çıplak kralı bile giyinik gösterebilir boş bir şişeyi bile sattırabilirsiniz... İşte Masa bence böyle bir mekan... Servis rezalet; iddia ediyorum sıcak bir bardak kahve bile içemezsiniz, garsonların nasılsa masalar boş kalır endişesi yok ki müşteriyi dövmediği kalıyor...
Bizim milletse aşağılanmayı seviyor sanırım e ne de olsa iki tane futbolcu ya da sonradan bazı "cemiyet" tiplemeleri ile evlenip hayatını kurtaran üç tane manken eskisi göreceğiz ya değer...  Tüm bu rezilliklere rağmen hınca hınç dolu hatta hafta sonları 2 saat beklemeyi göze alan var... İnsan neden keyif için gittiği bir mekanda evinde de yiyip içebileceği yemekleri yiyebilmek için 2 saat bekler? İşte bu ünlü olma telaşından dolayı. Sağolsun magazinciler mekanı boş bırakmadıkları için de Masa'nın ününe ün katılıyor her geçen gün...
Aslında İstinye Park'ın gerçekten en keyifli mekanlarından birisi Borsa grubu işletiyor. Yemekler İtalyan ağırlıklı fiyatlar ise çok absurd değil... Yaz akşamları bahçesi korkunç sevimli oluyor ama yine de muamelenin deniz seviyesinin altında olmasından dolayı hiç zahmet etmeyin derim..

1 yorum:

Unknown dedi ki...

hafta içi akşamları fena olmuyor,dışarda oturmamıza rağmen ısıtıcıları işe yarıyor.etlerini beğendim yada benim şansıma yediklerim iyiydi.pizza hamuru çok hoş değildi keserken bayağı bir efor sarfettim.salata ya da bu kadar fazla ceviz doldurmasalar iyi olur.şarap benim favorim kalecik karası o da mevcut.tatlıcı olduğum için hepsi güzel geliyor bana yalnız bir akşam yediğim cheesecake newyork usulü midemi azdırdı.